xxsiiims3

Direktlänk till inlägg 12 april 2012

Twilight [DEL 1]

Av Sims Lover - 12 april 2012 14:41

SWAN.

Bella - blå.

Charlie - Bech [stavning] 

Reneé - Röd.


BLACK

Jacob - Mörk grå.

Billy - Gul.


CULLEN

Carlisle - Mörkblå.

EsmeMörkgrön.

Edward - Grön.

Emmett - Mörk rosa.


Rosalie - Ljus lila.

Alice - Ljus grå.

Jasper - Svart.


ÖVRIGA

Victoria, James & Laurent - Mörk röd. 


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag har aldrig riktigt tänkt på hur jag ska dö,

men att dö istället för någon jag älskar,

verkar vara en bra väg att gå.



Så jag kan inte ångra beslutet att flytta hemifrån.
Jag skulle sakna phoenix. Jag skulle sakna värmen, 

jag skulle sakna min kärleksfulla och omtänksamma mamma. Och hennes nya man.



"Kom igen hörni, jag älskar er båda men vi har ett flyg att komma med på."

Men de vill ut och resa, så jag ska spendera lite tid med min pappa. Och det kommer bli en bra sak, tror jag.





I en stat under Washington, i en stad av ett ständigt täcke av moln och regn. Finns en liten stad som heter Forks.
Invånarantal: 3120 människor. Det är hit jag flyttar.
Min pappa Charlie, han är polismästare i stan.


"Ditt hår är längre" sa pappa.

"Jag har klippt det sen sist vi sågs" sa jag.

"Det har väl växt ut igen, gissar jag."


Jag brukade bo här nästan 2 veckor varje sommar när jag var liten, men det var många år sen nu.



"Jag har plockat undan lite saker från hyllan i badrummet."

"Oh, ja juste. Badrummet."

"Det är en ganska bra arbetslampa. Min arbetskompis valde lakanet. Du gillar lila, va?"

"Lila är coolt, tack."

"Okej."





Det bästa med Charlie, han hänger sig inte över en. 




Jag kollade ut genom fönstret, där såg jag någon jag inte sett tidigare, det var väl vad jag trodde.. 


Fortsättning följer..

 
 
Ingen bild

Camilla

14 april 2012 20:27

Bra gjort :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sims Lover - 14 juni 2012 21:56

Har tyvärr bytt blogg & bloggar inte här längre! men ni hittar mig här: http://siiims3.blogspot.se/  Där kommer ni hitta mycket mer tips, nya spel, store-föremål, en hel stor bunt med bilder och massa annat skoj! så följ med mig dit! hoppas vi se...

Av Sims Lover - 18 maj 2012 09:57

Jag sprang ner för trappan och in till vardagsrummet. Jag låste upp balkongdörren och sprang ut på verandan och kollade mig om. Vad var det som hade låtit? Jag såg inget. Konstigt. Jag hörde hur min mage ville ha mat, igen. Den kurrade. Hur kan ja...

Av Sims Lover - 17 maj 2012 22:33

"Hej mamma!" "Hej gumman. Här är nycklarna till ditt nya hem. Var försiktig och ta hand om det väl, det är ny renoverat så det kan lukta färg och såvidare, men du kan alltid komma hit om det luktar för mycket." "Okej, jag ringer dig sen mamma....

Av Sims Lover - 17 maj 2012 20:17

Jag gick och satte mig vid den stora fontänen som stod mitt i parken, jag hoppades att han inte skulle se mig. Jag gillade honom inte, han var en mobbare när han var mindre och han blev ju inte speciellt snällare när han var äldre heller. Ingen gi...

Av Sims Lover - 17 maj 2012 19:40

Jag hade precis fyllt 18 år, jag hade köpt en lägenhet i utkanten av staden. Jag hade 3100 kr från mamma & pappa, dom skulle räcka fram till jag skaffat ett eget jobb. Jag hade inget deltidsjobb under min skoltid & jag var väl, inte direkt, en jät...

ÖVRIGT

Följ med bloglovin' bloglovin

Presentation


Hej på er & välkommen till min lilla sims 3 blogg. Här kommer jag lägga upp allt mellan fusk & nerladdningstips, till noveller & massa annat gott. Hoppas ni stannar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

ÖVERSÄTT BLOGGEN

Sims 3 spelen

 

 

 

 

 

 

Sims 3

Sims 3 Destinations Världen

 Sims 3 husdjur

 Sims 3 i rampljuset

 Sims 3 sovrum & badrum

 Sims 3 stadsliv

 Sims 3 barnacle bay

 Sims 3 utomhus lyx Sims 3 lyx och design

 Sims 3 leva livet

  Sims 3 drömjobb

  Sims 3 kvällsnöjen

 Sims 3 gasen i botten


 

Kontakta mig

 

FRÅGOR

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

lämna ett avtryck !

NOVELLER JUST NU:

TWILIGHT

 

NEW MOON

 

ECLIPSE

 

BREAKING DAWN [PART 1]

 

BREAKING DAWN [PART 2]


Skapa flashcards